Kompozitorius Deivydas Zvonkus besipiktinančių Vilniaus reklama įkarštyje davė atsaką – sukūrė parodiją, kurią skyrė bičiuliui Stano.
Zvonkus Vilniaus reklamos parodija pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“.
Reklamoje pasakojama apie jo bičiulį Stano ir pašiepiamos tam tikros jo savybės.
Reklama sieks naikinti stereotipus
Ketvirtadienį „Go Vilnius“ YouTube kanale pasirodė vaizdo įrašas pavadinimu „Vilnius: Expectations vs Reality“. Per maždaug dieną laiko, vaizdo įrašas surinko 37 tūkst. peržiūrų Youtube ir virš 60 tūkst. peržiūrų Facebook.
Minėtame vaizdo įraše pašiepiami stereotipai apie esą nepasiturinčius, skurdžiai gyvenančius rytų europiečius – vaizdo įraše matomi treninguoti jaunuoliai, lūšnos, mediniai lauko tualetai, viešoje vietoje besišlapinantis vyras. Vėliau vaizdo klipe matomas Vilniaus naktinis gyvenimas, architektūra, kultūrinis paveldas. Taip siekiama parodyti, jog stereotipai apie Vilnių – iš piršto laužti.
Minėta„Expectations vs reality“ kampanija oficialiai pradedama kitą savaitę – jos metu bus bandoma atsikratyti „sovietinės šalies“ etiketės.
„Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė tvirtino, jog stereotipai aplink Vilnių yra gyvi todėl, kad Lietuvos sostinė yra mažiau žinoma, nei kiti didieji Europos miestai.
„Kadangi Vilniaus žinomumas yra mažesnis nei kitų Europos sostinių, tai ir miesto įvaizdis yra stipriau veikiamas stereotipų, kuriuos apie visą regioną vaizduoja žiniasklaida ir populiarioji kultūra. Tai ir atsispindi tyrimų rezultatuose. Todėl šia kampanija siekėme pagaliau prabilti apie stereotipus patys, bei parodyti, kaip stipriai jie neatitinka šiandieninio Vilniaus tapatybės bei lankytojų patirties jame, ką vėlgi patvirtina apklausos: du iš trijų Didžiosios Britanijos turistų ir kas antras vokietis, apsilankęs Vilniuje, teigia, kad mielai čia sugrįžtų“, – teigia „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Pasak jos, ši kampanija tęsia iki šiol organizacijai būdingą drąsų, saviironišką, nestandartinį, humoristinį kalbėjimo toną. „Miesto žinomumo auginimas yra ilgalaikis ir kryptingas darbas. Todėl visomis kampanijomis keliame tikslą turizmo skaičius didinti ir įvairiausiomis komunikacijos formomis siekti, kad Vilnius vis dažniau atsirastų keliaujančiųjų žemėlapiuose“, – teigia ji.