Pinigai „užšaldyti“. Bankai įveda taisyklę, kuri palies kiekvieną (papildyta)

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Nuo šiol jūsų pinigus bankas gali… „užšaldyti“: nustebsite, kas vyksta! 

Rudenį bankų sistemoje įvedama nauja apsaugos priemonė, kuri gali šiek tiek pavėlinti pinigų pervedimus – bet gera žinia yra ta, kad tai naujai atsiradusi gynybos linija prieš sukčius.

Kodėl pokytis reikalingas?

Šiuolaikiniai sukčiavimo būdai sparčiai tobulėja – juo labiau dėl dirbtinio intelekto. Skaitmeninėje erdvėje sukčiams kurti apgaulę tapo lengviau nei bet kada – ne vienas banko klientas prarado dešimtis tūkstančių eurų.

Kas keičiasi nuo spalio 9 d.?

Nuo šiol vykdydami bankinį pavedimą pastebėsite: bankas patikrins, ar gavėjo vardas sutampa su sąskaitos numeriu. Jei ne – iššoks pranešimas: „Jūsų suvestas gavėjo pavadinimas neatitinka mūsų duomenų. Ar tikrai norite tęsti?”

Tai reiškia, kad pervedimą įvykdyti galutinai iškart gali nepavykti – paspaudimas „Tęsti“ taps sąmoningu jūsų sprendimu.

Kam naudingas šis papildomas patikrinimas?

Iki šiol sukčiai dažnai pasinaudodavo tuo, kad gavėjo vardas nesutampa su sąskaitos numeriu arba tyčia jį suklastoja – tokie pavedimai atrodė oficialūs, tačiau nuvedė žmonių lėšas į svetimas sąskaitas.

Dabar šią spragą sumažinti padės papildomas saugumo barjeras.

Ar tai vienintelė naujovė?

Ne. Ateityje galbūt pasitelksime bankų kompensacijų sistemą – Jungtinėje Karalystėje klientams bankai privalo atlyginti iki 85 tūkst. svarų sterlingų nuostolių sukčiavimo atvejais.

Šią idėją aktyviai svarsto ir Europos Sąjungos lygmenyje, tad galbūt panašus modelis ateityje pasieks ir Lietuvą.

Taip pat skaitykite:  Baisi tragedija Trakuose: ežere nuskendo 15-metis

Ar šis straipsnis Jums patiko?

Spustelėkite žvaigždutę, kad įvertintumėte!

Vidutinis įvertinimas 3.3 / 5. Balsų skaičius: 6

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Patiko? Pasidalink! Ačiū.