Paviešinta pagrindinė priežastis, kodėl 15-mečio gyvybė buvo nutraukta šokiruoja

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

2025 metų rugpjūčio 6 dieną Lietuva sukrėtė žinia apie žiaurų 15-mečio nužudymą Vilniuje. Ši tragedija paliko gilų randą ne tik pažeistai šeimai, bet ir visai bendruomenei. Po įvykio į viešumą iškilo naujų detalių apie mokyklos reakciją ir bendruomenės reakciją į įvykį.


Tragedija, sukrėtusi bendruomenę

15-metis paauglys buvo nužudytas savo bendraamžio, taip sukrėsdami mokyklą ir visą bendruomenę. Po šio įvykio mokyklos direktorė prabilo apie imtąsi veiksmų, tačiau tai nesutiko su tėvų bendruomenės nuomone. Tėvai teigia, kad po tragedijos su jais buvo bendraujama tik formaliai – per elektroninį dienyną, kuriuo vasarą daugelis neseka. Jie piktinasi, kad su klasės tėvais nebuvo susisiekta asmeniškai nei telefonu, nei el. paštu. Mokyklos psichologė, nors ir žinoma esanti, neinicijavo jokios pagalbos, o konsultacijos buvo teikiamos tik nuotoliniu būdu. Tėvai mano, kad krizės metu psichologė turėjo būti pirmoji, kuri grįžtų į darbą ir pradėtų dirbti su pažeidžiamiausia bendruomenės dalimi – vaikais ir jų tėvais.


Direktorės požiūris: atsakomybės stoka

Gimnazijos direktorė, reaguodama į kritiką, teigė, kad atšaukė atostogas ir dirba. Ji pabrėžė, kad su mokyklos bendruomene bendravo tiek, kiek galėjo, tačiau tėvai teigia, kad jos veiksmai buvo minimalūs ir nepakankami. Vienas iš susitikimų su Pedagoginės psichologinės tarnybos (PPT) specialistėmis įvyko tik tėvų iniciatyva, o direktorė jame nedalyvavo. Tėvai taip pat mini, kad direktorė išėjo atostogauti pačiame įvykių įkarštyje, kai bendruomenei reikėjo lyderystės ir paramos.

Taip pat skaitykite:  Pamirškite užsikimšusius virtuvės vamzdžius: sprendimas akimirksniu

Tėvų raginimas imtis veiksmų

Tėvai ragina mokyklos vadovybę prisiimti atsakomybę ir parodyti lyderystę krizės metu. Jie pabrėžia, kad mokykla turi ne tik formaliai reaguoti į įvykius, bet ir aktyviai rūpintis savo bendruomene, teikti emocinę ir organizacinę pagalbą bei užtikrinti, kad panašios tragedijos nepasikartotų ateityje.


Ši situacija kelia klausimų apie mokyklų pasirengimą krizėms ir atsakomybę už savo bendruomenes. Tai taip pat priminimas, kad ugdymo įstaigos turi ne tik mokyti, bet ir rūpintis savo mokinių gerove bei saugumu.

Ar šis straipsnis Jums patiko?

Spustelėkite žvaigždutę, kad įvertintumėte!

Vidutinis įvertinimas 2 / 5. Balsų skaičius: 16

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Patiko? Pasidalink! Ačiū.