Šeštadienį elektros tiekimo įmonė praneša, kad klientams išsiuntė klaidingas sąskaitas už suvartotą elektros energiją.
„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas“, – informuoja bendrovė.
Pasak jos, teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti internetu, prisijungę prie savitarnos bendrovės interneto svetainėje.
„Teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau, kaip vasario 11 d. Atsiprašome už nepatogumus“, – apgailestauja „Ignitis“.
Bendrovė nedetalizuoja, kokiam skaičiui klientų išsiuntė klaidingas sąskaitas.
Taip pat neaišku, ar ji priskaičiavo didesnę sumą ir vartotojams teks mokėti mažiau, ar priešingai – nurodyta buvo mažesnė suma ir mokėti teks daugiau.
Be to, įmonė nenurodo, dėl kokios tiksliai „techninės klaidos“ suklaidino vartotojus, kokia buvo „klaidos“ atsiradimo priežastis.
Beveik 75 proc. „Ignitis“ grupės akcijų priklauso Lietuvos valstybei, o jas valdo Finansų ministerija.
Likusia akcijų dalimi yra prekiaujama Vilniaus vertybinių popierių biržoje „Nasdaq“.

Sveiki, aš esu Darius Jakelionis – žmogus, mėgstantis dalintis įvairiapusiu turiniu. Rašau naujienas, straipsnius ir aktualijas, o taip pat kuriu kiek lengvesnio pobūdžio turinį – maisto receptus bei horoskopus. Mano tikslas – pateikti skaitytojams tiek naudingos informacijos, tiek įkvėpimo ar net pramogos. Noriu, kad kiekvienas apsilankęs rastų ką nors įdomaus ir vertingo sau.
