„Legendinė kelionė į save“, – taip LRT.lt filmą „Legendinės legendos FELICITÀ“ apibūdino profesorius Vaigauskas. Kartu su žmona jis pakvietė į nuotaikingą debiutinio Aisčio Mickevičiaus ir Inetos Stasiulytės filmo premjerą, kurioje netrūko spalvingų svečių.
Muziką „palaimino“ Adriano Celentano
Prieš filmo peržiūrą premjeros svečius džiugino Oresto ir Džildos Vaigauskų estradinis pasirodymas. Pasirodo, muzika šiame filme užima ypatingą vietą.
„Muzika šiame filme – labai svarbi“, – teigia vienas iš filmo kūrėjų bei aktorių Aistis Mickevičius.
Jis pasakoja, kad iš pradžių filme norėta pasitelkti tik auksinės italų estrados dainas. Vaigauskų estradinės karjeros pikas irgi buvo tuo metu, kai Vakarų pasaulis dainavo su Adriano Celentano, Pupo, Toto Cutugno, Claudia Mori, Mina Mazzini ir kitais italų atlikėjais.

„Toms dainoms dažnas lietuvis jaučia nepaaiškinamą nostalgiją. Jos lengvai įsimena, yra melodingos, malonios ausiai. Norėjome, kad itališkas jų skambesys filmui suteiktų nostalgiško estradinio šarmo“, – sako A. Mickevičius.
Filmo kūrėjai išduoda, kad kelias filmo ištraukas, kuriose skamba italų dainos, peržiūrėjo pats Adriano Celentano.
Itališkame peizaže skambantys populiarūs italų šlageriai išduoda, jog romantikos šioje saulės nutviekstoje komedijoje netrūks.
Kelio komedija vadinamame filme pagrindiniais personažais tapo į Sanremo festivalį išsirengusi estrados primadonos Džildos (aktorė Ineta Stasiulytė) ir muzikos profesoriaus Oresto (aktorius Aistis Mickevičius) Vaigauskų pora. Jų kelionę ir triumfą Sanreme fiksuoti pakviestas kuklus žurnalistas (aktorius Antanas Obcarskas).

„Legendinis“ aprangos kodas
Kaip ir muzika, stilius filme „vaidina“ ne antraeilį vaidmenį.
Scenarijaus autoriai pradangino Vaigauskų lagaminus, tad visi prabangūs profesoriaus ir estrados primadonos drabužiai į Sanremą neiškeliavo ir profesoriui Vaigauskui teko suktis su tuo pačiu baltu kostiumu, o Džildai – tomis pačiomis suknelėmis (maudymosi kostiumą teko net „pasiskolinti“ paplūdimyje).
Filme dirbusi ir Vaigauskų įvaizdį kūrusi drabužių dizainerė, teatro ir kino kostiumų dailininkė Jolanta Rimkutė pasakojo, kad pirmuosius audinių pavyzdžius vintažinėms Džildos suknelėms parsigabeno iš Paryžiaus, tačiau filmo kelionėje daug kas keitėsi – reikėjo parinkti tokias medžiagas, kurios atrodytų senovinės, bet kartu būtų patogios filmuotis, audiniai kvėpuotų.
Premjeros svečiai buvo kviečiami išpildyti „legendinį“ aprangos kodą, tad ant raudonojo kilimo netrūko disko, retrostiliaus ir vintažinių derinių, kuriuos galite išvysti nuotraukų galerijoje.