„Dinamikos“ koncerte gerbėją papiktino grubi klaida: „Tikra gėda“

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Po vienos garsiausių Lietuvos grupių „Dinamika“ koncerto Panevežio „Kalnapilio“ arenoje atsirado skundas. Gerbėjas teigė, kad susidūrė su pasipinigavimo sistema – organizatoriai į šį koncertą pardavė dvigubus bilietus, todėl klausytojams teko ieškoti kompromisų, dėl kurių tikrai nebuvo patenkinti ir koncerto patirtis buvo nemaloni.

Grupės „Dinamika“ gerbėjas Mindaugas Maciulevičius savo patirtį Panevėžio „Kalnapilio“ arenos koncerte aprašė socialiniame tinkle „Facebook“. Įrašu sutiko pasidalinti su naujienų portalu tv3.lt.

„Valentino diena, mums mūsų žmonos padarė staigmeną, nupirko bilietus pirmoje eilėje į „Dinamikos 30“ koncertą Panevėžio Kalnapilio arenoje. Super! Atvažiuojam, nuotaikos puikiausios, ateinam į savo vietas ir… jos užimtos.

Šiaip taip randam atsakingą merginą, ji sako: „Ai, čia nesusipratimas, du operatoriai bilietus pardavinėjo, tai pardavė dvigubai… Toms pačioms vietoms.“

Nei atsiprašau, nei kažką, tiesiog stovėkite, laukite, tuoj ateis žmogus, jus nuves arba į galą, arba į viršų, VIP ložes. Mūsų antrosios pusės bando į sveiką protą apeliuoti, mes juk specialiai dvigubai brangesnius bilietus pirkom, kad priekyje sėdėtume, šou gėrėtumėmės.

Nieko, nei atsiprašau, tiesiog mergina sako: „Palaukit tuoj ateis, stovėkite.“ Prasideda koncertas. Apsauginiai sako: „Eikite iš čia.“ Sakom: „Juk mums čia liepė laukti…“ Bet liepia trauktis ir viskas.

Pasiima metalinius atitvarus ir kaip gyvulius nustumia gerus 20 metrų, o minia tokių klientų jau gal 30-40… Sako, džiaukitės dar, kad leidom čia stovėti, dar kažkas minioje sako reikia policiją kviesti, bet… Ok, sakom ačiū, stovim, jau bandom pagauti vaibą.

Po kelių dainų ateina organizatorių atstovė, veda į VIP ložes, jos kitame kampe, toliausiai nuo scenos, čia, sako, vietinis baras, bet mes juk ne alaus atsigerti atvažiavom… Juolab tame sektoriuje bilietai pigiausi, ir net nebūtume važiavę į koncertą, nes nei matyt, nei girdėti. Nu ką padarysi, galbūt visko pasitaiko, bet būtų užtekę žmogiško atsiprašau…

Kakava.lt pardavė mums bilietus, Bilietai.lt taip pat jais prekiauja, o organizatorius UAB Vabalo filmai qua vadis? Naujas pasipinigavimo standartas? O ar išviso kas nors prižiūri organizatorius, ar tai vis dėlto laukiniai vakarai ir visiems nesvarbu…

Bent jau ačiū Irmai ir Dinamikai už gražias melodijas, kurias nuo jaunystės prisiminėm. Šou buvo geras, bent jau ta dalis kurią matėme“, – istoriją pradėjo jis.

Kiek vėliau Mindaugas papildė savo įrašą.

„P. S. Nuo ryto bandau susiskambinti su organizatoriumi, telefonas arba be ryšio arba buvusių prieš septynerius metus buhalterių nurodytas, šansų nėra. Kakava.lt tik nuo 14.00 iki 17.00 val., į skambučius atsako. Vartotojų teisių tarnyba pakonsultavo susisiekti su organizatoriais ir jeigu po 14 dienų nesulaukiam atsakymo kreiptis į juos.

Šiandien šio turo koncertas Šiauliuose, po to Vilniuje, Klaipėdoje, Kaune ir t. t. Jeigu taip visur tęsis, daug nepatenkintų žmonių liks. Juolab vakar paaiškėjo kad Panevėžyje bent 500 vietų sudubliuota Fiziškai daugiau negu numatyta parduota. Įdomu būtų sužinoti kaip pati industrija į tokias praktikas žiūri, Martynas Tyla, iki rimtesnio incidento tik per plauką.

P. P. S. Dar papildau, kad Eglė kuri dirba arenoje (arena tiesiog išnuomuoja salę organizatoriams ir jie už organizatirių darbą negali nei atsakyti, nei jo kontroliuoti), tikrai labai atsiprašė ir dar šiandien kalbėjau su ja ir dar kartą labai atsiprašė už tokią patirtį. Apsaugą irgi samdo organizatoriai

P. P. P. S. Eglė Lapytė-Morkūnė, Kalnapilio arenos atstovė, surašė atskirą pretenziją „Kakavai“ dėl mūsų situacijos, apsaugos įmonei taip pat žadėjo pranešti apie incidentą su žmonių nustūmimu „von“.

P. P. P. P. S. Pavykus šiaip ne taip susisiekti su organizatoriumi UAB Vabalo filmai direktoriumi jis pasakė, kad neužilgo mergina susisieks.. Tai kol kas tiek.

Final Remarkas: ką tik paskambino merginai, kuri pirko mūsų visus šešis bilietus UAB Vabalo filmai atstovas, atsiprašė, aišku visi kalti tik ne jie ir pasiūlė grąžinti pinigus, alternatyvų bilietą į „Dinamikos“ koncertą Kaune į trečią aukštą, arba bilietus į teatrą…

Tai nusprendėme tiesiog lai sugrąžina pinigus, rasime kitą koncertą, juolab kitų organizatorių, į kurį nueisime. Mano asmeniniu vertinimu siūlyti žmonėms, kurie tik vakar iš pirmos eilės, nusipirkusius pirmos eilės bilietus, buvo pasiųsti koncerto stebėti į trečią aukštą į patį galą, siūlyti kaip kompensaciją Kauno arenoje trečią aukštą dar kartelį pakartoti patirtį tai stipru… Rinkitės, brangieji, išmintingai, prieš pirkdami bilietus. Nusprendėme kad išgyvensim šį kartą be Dinamikos“, – pridūrė jis.

„Turint omenyje bendrą kontekstą, jos labai nemalonios. Juolab, jau daug metų didžiavausi, kad pramogų industrija Lietuvoje ypač profesionali tapo, tai labai nesinorėtų kad panašios situacijos taptų vis pasikartojančių tendencija ir kad tai tik pavienė klaida ar nesusipratimas“, – kalbėjo nusivylęs klausytojas ir dar kartą patikino, kad jokių pretenzijų neturi grupės „Dinamika“ pasirodymui, tik organizatoriams.

Po Mindaugo įrašu pakomentavo bilietų platinimo platformos „Kakava.lt“ atstovas.

„Apgailestaujame, kad teko tai patirti. Organizatorius „Vabalo filmai“ bilietus platino per dvi bilietų sistemas, viena iš jų – kakava.lt. Iš savo pusės matome, jog kakava.lt dublio tikrai nebuvo. Šiuo atveju, akivaizdu, kad buvo parduoti bilietai tose pačiose vietose skirtingiems pirkėjams. Kokias ir kiek vietų organizatorius nusprendžia paleisti į prekybą, žinome tik kakava.lt sistemoje. Panašu, kad Organizatoriaus pusėje įvyko žmogiška klaida ir buvo prekiaujama tais pačiais bilietais abejose platformose.

Savo ruožtu, pirkėjams rekomenduojame kreiptis į kakava.lt ne tik telefonu (pagalbos linija dirba ribotą laiką), bet ir el. paštu. Visuomet atsakysime ir padėsime išspręsti kilusius klausimus“, – rašė kakava.lt.

Patiko? Pasidalink! Ačiū.