Degalinėje susimokėjo, tačiau liko be pinigų ir be degalų: vairuotojas šokiruotas

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Savitarnos paslaugos vis tvirčiau žengia į mūsų kasdienybę – degalų pylimas be operatoriaus ar atsiskaitymas be kasininko tapo įprastu reiškiniu. Tačiau ką daryti, kai sistema stringa, o klientas lieka tuščiomis – tiek tiesiogine, tiek finansine prasme?

Į redakciją kreipėsi vilnietis Erikas, kuris patyrė itin nemalonią patirtį vienoje iš automatinių „Neste Lietuva“ degalinių sostinėje. Vyras sako likęs apgautas: pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, o bakas – tuščias.

Erikas pasakoja, kad viskas prasidėjo kaip įprasta – pasirinktas degalų kiekis, atsiskaitymas kortele. Tačiau vos tik sistema pradėjo apdoroti mokėjimą, terminalo ekranas parodė pranešimą: „Operacija nutraukta“. Nepaisant to, jo banko sąskaita pasipildė ne degalais, o sumažėjo – nuo kortelės buvo nuskaičiuoti pinigai.

„Kvite aiškiai nurodyta, kad operacija atšaukta ir pinigai nenurašyti, bet realybėje buvo priešingai – sąskaitoje trūko pinigų. O kuro – nė lašo. Galiausiai buvau priverstas mokėti antrą kartą, kad galėčiau važiuoti toliau“, – pasakojo nusivylęs vyras.

Skundai registruoti, bet aiškumo – nėra

Po incidento vyras kreipėsi į „Neste“ klientų aptarnavimo centrą, kur jo skundas buvo užregistruotas. Tačiau, anot jo, tikslaus atsakymo, kada bus išspręsta problema ar grąžinti pinigai, iki šiol negavo. Neaiškumų liko ir bendraujant su banku.

„Kas atsakys, jei žmogus turi tik tiek pinigų, kiek degalams? Jei nuskaičiuoja, bet kuro negauni – kaip grįžti namo? Ar būtų užtekę man pasakyti, kad sumokėsiu vėliau, jei būčiau išvažiavęs be apmokėjimo?“ – retoriškai klausė Erikas.

Degalinių atsakas: tai – labai retas atvejis

„Neste Lietuva“ atstovai situacijos plačiai nekomentavo, tačiau pažymėjo, kad labai apgailestauja dėl nemalonios patirties ir priminė, jog jų tinklas veikia savitarnos principu. Pasak jų, įprastai pinigai yra rezervuojami, o galutinė suma nuskaičiuojama tik pagal realų įsipiltą kiekį.

Taip pat skaitykite:  Per pirmą pasimatymą italą pamilusi Viktorija: man nerūpėjo, kad Andrea nevaikšto

„Tokie atvejai – itin reti. Jei degalų pylimas nutrūksta, rezervuota suma anuliuojama. Klientams nereikia papildomai rūpintis – pinigai grįžta automatiškai“, – nurodė bendrovė.

Atsargumo pamoka kiekvienam

Šis atvejis – priminimas kiekvienam vairuotojui, kad net ir pažangiausios technologijos nėra apsaugotos nuo klaidų. Kol problema neišspręsta, vairuotojas lieka ir be degalų, ir be dalies pinigų.

Ekspertai pataria – jei atsiskaitymo metu kyla nesklandumų, būtinai fotografuokite kvitą, terminalo ekraną ir fiksuokite laiką. Tai gali tapti svarbiu įrodymu aiškinantis incidentą.

Ar šis straipsnis Jums patiko?

Spustelėkite žvaigždutę, kad įvertintumėte!

Vidutinis įvertinimas 3 / 5. Balsų skaičius: 4

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Patiko? Pasidalink! Ačiū.