Didžiulė internetinės prekybos bendrovė „Mango“ patyrė kiberninę ataką, per kurią nutekėjo klientų asmens duomenys. Tarp įspėtų pirkėjų – ir Lietuvos gyventojai.

Antradienio rytą tūkstančiai „Mango“ klientų visoje Europoje, įskaitant ir Lietuvą, sulaukė elektroninių laiškų, informuojančių apie IT saugumo pažeidimą.
Pasak bendrovės, programišiai gavo prieigą prie klientų vardų, el. pašto adresų, pašto kodų ir telefono numerių, tačiau banko duomenys ir slaptažodžiai išliko saugūs.
Kiberninė ataka, kaip nurodoma, buvo įvykdyta per trečiąją šalį – Ispanijos rinkodaros paslaugų teikėją, kuris tvarkė klientų duomenis reklamos tikslais.
„Mango“ teigia, kad kompanijos veikla nebuvo sutrikdyta, tačiau situacija jau pranešta Ispanijos duomenų apsaugos institucijai (AEPD).

Įmonė savo klientus ragina būti budrius ir neatsakinėti į įtartinus laiškus ar skambučius, kurie gali būti suklastoti bandymai išvilioti duomenis.
Turintiems klausimų siūloma kreiptis el. paštu: personaldata@mango.com

Sveiki, aš esu Darius Jakelionis – žmogus, mėgstantis dalintis įvairiapusiu turiniu. Rašau naujienas, straipsnius ir aktualijas, o taip pat kuriu kiek lengvesnio pobūdžio turinį – maisto receptus bei horoskopus. Mano tikslas – pateikti skaitytojams tiek naudingos informacijos, tiek įkvėpimo ar net pramogos. Noriu, kad kiekvienas apsilankęs rastų ką nors įdomaus ir vertingo sau.




