9 automobiliai, kurių žema kaina slepia rimtas problemas

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Pigūs ir stilingi naudoti automobiliai gali būti viliojantys, tačiau dažnai slepia rimtas patikimumo problemas. Lietuvoje tam tikri modeliai garsėja dažnais gedimais arba didelėmis priežiūros išlaidomis – net jei iš pradžių atrodo, kad tai labai brangu. Pateikiame automobilių, kurie, nepaisant patrauklios kainos, gali nuvilti pirkėjus, sąrašą.

„Peugeot 308“ (1.2 „PureTech“)

Šis modernus hečbekas atrodo gerai ir žada degalų ekonomiją, tačiau 1.2 „PureTech“ variklis liūdnai pagarsėjęs dėl paskirstymo grandinės problemų, alyvos sąnaudų ir elektronikos problemų. Jei automobilis neturi patvirtintos techninės priežiūros istorijos, jis tampa rizikingu pirkiniu.

„Renault Laguna III“

Erdvus ir patogus, tačiau patikimumas kelia nerimą. Dažni elektros gedimai (beraktė užvedimo sistema, parkavimo jutikliai) ir trapūs 1,5 dCi varikliai daro šį automobilį neapibrėžtu pasirinkimu.

„Volkswagen Passat B6“ (2.0 TDI PD)

Prestižas ir vokiškas dizainas vilioja pirkėjus, tačiau 2,0 PD varikliai turi rimtų problemų, tokių kaip cilindrų galvučių įtrūkimai ir purkštukų siurblių gedimai. DSG pavarų dėžės taip pat gali būti brangaus remonto priežastis.

„Ford Focus III“ (1.0 „EcoBoost“)

Šis mažas turbo variklis yra ekonomiškas degalų sąnaudų atžvilgiu, tačiau aušinimo sistemos gedimai gali perkaisti ir sugadinti variklį. Tinka tik trumpoms kelionėms mieste, jei tinkamai prižiūrimas.

„Alfa Romeo Giulietta“

Stilingas ir smagus vairuoti, bet brangus prižiūrėti. Pakabos problemos, elektronikos gedimai ir ribotos remonto galimybės Lietuvoje reiškia, kad tai dažnai sukelia daugiau problemų nei vertės.

„Opel Insignia“ (ankstyvieji dyzeliniai modeliai)

Erdvi ir pigi, tačiau dyzelinės versijos (ypač su 2.0 CDTi varikliais) kenčia nuo DPF, EGR ir paskirstymo grandinės problemų. Taip pat dažni elektros gedimai.

„Dacia Logan I“ (dyzelinas)

Labai pigūs, tačiau daugelis jų buvo buvę taksi su didele rida. Dėl silpnos apsaugos nuo korozijos greitai atsiranda rūdys. Važiavimo kokybė ir saugumas yra žemesni nei vidutiniai.

Taip pat skaitykite:  Policininkai išprievartavo surakintą kolegę: Policijos profsąjungos pirmininkė: „Lengvai tariant, esu šokiruota“

„Fiat Bravo/Linea“ (1.4 T-Jet)

Geras variklis, bet ilgalaikis patvarumas prastas. Pranešama apie vožtuvų, aušinimo problemas ir dažnus elektronikos gedimus. Dalių prieinamumas Lietuvoje ribotas.

BMW E90 (ypač 320d 2005–2008)

Atrodo prabangiai ir viliojančiai, tačiau ankstyvieji dyzeliniai varikliai kenčia nuo sūkurinių sklendžių gedimų ir paskirstymo grandinės susidėvėjimo. Daugelio pigių automobilių rida yra suklastota arba trūksta istorijos.

Kodėl šie automobiliai tokie pigūs?

Žemos rinkos kainos dažnai atsiranda dėl:

  • Blogos patikimumo reputacijos
  • Didelių priežiūros išlaidų (DPF, DSG, sudėtinga pakaba)
  • Mažos naudotų automobilių paklausos
  • Importuotų iš šalių, kuriose dažnai pasitaiko avarijų arba kuriose ridos duomenys suklastojami (pvz., Prancūzijos, Italijos)

Kaip išvengti gailesčio perkant?

  • Visada patikrinkite techninės priežiūros istoriją – geriausia iš oficialių pardavėjų
  • Naudokitės OBD2 diagnostika ir profesionalia mechanine patikra
  • Patikrinkite VIN ir automobilio istoriją naudodamiesi tokiomis paslaugomis kaip „CarVertical“, „AutoDNA“ arba „Regitra“
  • Nesileiskite suvilioti mažesnėmis nei rinkos kainomis be paaiškinimo
  • Šiek tiek padidinkite savo biudžetą – kartais mokėdami 1000 € daugiau sutaupo 3000 € vėliau

Eksperto patarimas

„Geriausias naudotas automobilis yra tas, kurį turite nuo pat įsigijimo. Tačiau jei perkate iš nepažįstamojo, apžiūrėkite jį kaip detektyvas. Maža kaina beveik visada turi savų spąstų.“ – A. Švedas, automobilių mechanikas (Vilnius)

Kada pigus automobilis gali būti geras sandoris

Retais atvejais pigus automobilis gali būti protingas pasirinkimas – jei jis turi:

  • Pilną aptarnavimo istoriją
  • Vieną savininką
  • Mažą ridą
  • Praėjo techninę apžiūrą
  • Tik kosmetinius defektus (įbrėžimus, nusidėvėjusį saloną)
Patiko? Pasidalink! Ačiū.